Realizacja zamówień wraca do normy!

Droga Rodzino Kana,
Pragniemy poinformować, że usunęliśmy zaległości w realizacji Państwa zamówień w okresie zimowych wyprzedaży. Zdajemy sobie sprawę, że ten okres jest dla Państwa bardzo ważny i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogły się z tym wiązać.
Z przyjemnością informujemy, że podjęliśmy konkretne kroki w celu zarządzania dużą ilością zamówień, które otrzymaliśmy podczas zimowych wyprzedaży. Wdrożyliśmy ulepszone przetwarzanie zamówień i wzmocniliśmy nasz zespół, aby zapewnić, że wszystkie Państwa zamówienia są przetwarzane w sposób terminowy.
Jesteśmy przekonani, że środki te znacznie poprawiły naszą zdolność do realizacji zamówień i że będą Państwo mogli cieszyć się naszymi produktami w odpowiednim czasie. Dziękujemy za cierpliwość i zaufanie do nas i pozostajemy do Państwa dyspozycji, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości.
Zespół Mama Kana