Zwroty i refundacje
ZWROTY
Nasze artykuły zostały starannie wykonane, aby dać Ci pełną satysfakcję.
Jeśli jednak zmienisz zdanie, masz 15 dni od otrzymania przedmiotów na ich zwrot i zażądanie zwrotu pieniędzy.
UwagaZwracamy pieniądze tylko za produkty, które nie zostały otwarte.
Jednak to Ty będziesz odpowiedzialny za koszty odesłania towaru.
W przypadku wszystkich zwrotów należy skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem contact@mamakana.com
REIMBUREMENT
Jeśli nie otrzymasz swojego CBD w ciągu trzech tygodni od daty wysyłki, zwrócimy Ci pieniądze.
Zwrócimy Ci również koszty usługi Chronopost, jeśli w ciągu trzech dni od wysyłki nadal nie otrzymasz swojego CBD .
UwagaUwaga: Jak tylko śledzenie zamówienia wskazuje, że zostało ono dostarczone, nie jest możliwe, abyśmy przystąpili do zwrotu pieniędzy.
W takim przypadku zapraszamy do złożenia reklamacji u przewoźnika, co zawsze robimy, aby można było przeprowadzić dokładne dochodzenie.